Lördag!

Idag! Ja, idag. en regning dag!
Iallafall, idag så var jag med Molly, vilket börjar bli en vana(Inget emot det) =)
Iallafall ringer och väcker Molly vid runt 11, När jag ringde dom 3 första gångerna så la hon på!
Det var taskigt, Hon trodde inte jag skulle fortsätta ringa så hon satte på ljudlös, men
fan heller att jag ger mig, ringde och ringde tills hon svarade!
Skulle berätta att vi skulle träffa Sebbe idag!

Men vi bestämde oss för att träffas halv vid stationen, Molly var dock lite seg så jag kom dit
före henne och där stog Sebbe och väntade, Men Molly var lite seg så vi fick vänta ett tag!
Vet inte, men det kändes lite obekvämt att bara stå där! Haha
Men iallafall så när Molly kom gick vi runt lite, sen så behövde Sebbe gå på toa, så vi gick
hem till mig men det var inte meningen att vi skulle stanna hos mig, men så blev det iallafall
sen skulle han hem och då skulle jag och Molly ändå upp till eurostop för jag skulle
köpa en present till Zyster så vi gick med honom till stationen och skulle ta bussen men den gick
inte förns om en timme, så vi gick hem till mig och sen tog vi bussen därifrån, haha!

Min Mor hämtade mig och Molly när vi var klara och jag och Molly hade bestämt oss att vi ville lägga nått på Mikaelas grav så vi hade klurat lite på vad det var vi skulle lägga, för blommor är så orginellt så vi fick upp
idén att vi skulle ta en handboll och skriva en sista hälsning och lägga dit den. Så nu är det gjort!
Både jag och Molly känner oss lättade! Jag känner mig så jävla glad efter detta! :) OVANLIGT


PUSS PÅ MOLLY<3 =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0