Vikinga hela helgen

Lagvärd åt HK Eskil!
Det var rätt tuft, speciellt när jag fick reda på att jag skulle gå in med skylten först.
Först utav ALLA, men jag klarade det fint. Det roliga var när jag hörde en kille i laget som
sa "men tänk om vi alla gick ut där med dasarna hängandes utanför!"
Jag ville fan asgarva men jag höll masken.

Men jag klarade denn dag galant känner jag!
men det finns dock inte mkt tid över denna helg, Men nått ska nog gå att planera in.

Mjo, morgon dagen blir jue lite annorlunda, för då ska vi sitta och kryssa i för matsalen.
Men sen på kvällen så får jag träffa dig en stund, det blir kul :)

Tack för att Molly&Joppe finns! <3


Kommentarer
Postat av: Joppe,jonte,korven

tack för att DU finns

2008-03-16 @ 18:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0