Vila i Frid! :(

Idag påväg till skolan så sitter jag på tåget som vanligt och så snappar jag upp
att dom på stolarna brevid mig pratar om nån som dött, Jag blir såklart
nyfiken och lyssnar mer noga. då hör jag namnet Fredrik. 
Och då förstår jag vad dom pratar om, Så säger en utav tjejerna som sitter där
"Jo men min familj var typ vänner med hans familj, så vi umgicks sådär ibland"
Då svarar den andra tjejen
"Oj, jo. Jag kan inte sluta tänka på hans familj, dom måste må dåligt, vill göra nått"

Jag visste bara vem Fredrik Erkek var
men jag kände honom ej! 
Men att dom pratade om honom
och på det sättet dom pratade fick mina ögon att fyllas utav tårar!

Och på samma gång flög mina tankar genom huvudet och som vanligt
när det pratas om döden får jag Niklas på näthinnan, 
Fan jag saknar honom så mkt! 
Kommer aldrig glömma dig gubben,
Låva att alltid vaka över mig!

Vila i Frid
Niklas Hansson & Fredrik Erkek

Kommentarer
Postat av: Tobias

Sorgligt ;(
Kram!

2008-03-14 @ 11:22:15
URL: http://cirkulationsex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0