en helg med massa godheter!

hänt massa i helgen
fredag; molly&bäztis(+fler) tog studenten, GRATTIS, fika och sådant hos molly, sedan slutskivan på kvällen träffa bäztisjohan och gratta honom & åka till teddie & sova lördag; se BMX tävling heladagen typ, var riktigt kul,
hade jue rätt underhållning på sidan av mig oxå. sedan vart det hem till teddie för att sova där, myspys söndag; upp tidigt för ännu mer BMX, faktiskt härligt att sitta där och titta på alla som cyklade runt, & alla småttingar då, så söta ju, efter det bar det av till teddie igen för att äta grillat och tänkte att då kunde jag ändå sova där eftersom måndagar är lediga dagar för min del, mys med en snorig teddie (: måndag; vaknade upp och segade, mådde knas, men ja när det kändes som jag inte hade nått mer att göra hos teddie så åkte jag hem, hade jue inte vart hemma på typ 3 dagar hann inte komma hem förns zyster skulle dra med mig till steningebadet för att sitta där och prata och chilla.

tack för mig, cha cha


jag älskar dig johanna bergström, finns här

Kommentarer
Postat av: Anonym

tackdu<3

2009-06-09 @ 17:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0