bröllopsfotografen


idag var jag och såg bröllopsfotografen på bio

när jag först såg namnet på denna film fastnade jag direkt, eftersom i namnet ingår (bröllops)fotografen
och jag som då är intresserad kände att jag verkligen ville se den.

tyckte dessutom huvudrollen Robin (Björn Starrin), var grymt tuff,
en tuff värmlänning som drömmer om att bli fotograf och köper sig en riktigt bra
kamera och drar iväg på äventyr upp till storsthlm, hamnar hos överklassen
och förändras en hel del.

jag tycker faktiskt denna film var bra, även fast den faktiskt kunde vart bättre


den får;

3 av 5 kittysar


Kommentarer
Postat av: adam

Den filmen har jag också sett, samma dag som dig tom. :O

2009-11-17 @ 18:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0