söndagen

tänkte berätta om min gårdag

söndag 26 september
min söndag började med att jag kom hem från upplandsbro
mitt i natten efter att ha umgåtts med izabellish, kände dock
att det var bortkastad tid, men jag kom hem och fick
2timmars sömn innan jag skulle upp för att åka
till örebro(lindesberg) för zyster skulle spela JSM,
så vid 8 åkte vi hemifrån till jet för att tanka, sen for
vi till samlingen, sen åkte vi före alla andra, efter
typ 2½ timme var vi framme. typ hundra årföre alla
andra, vi gick in i hallen och kollade på motståndarna
som spelade mot varandra. så smsade jag jennifer och
det bestämdes att hon skulle komma förbi,
var många år sedan man träffade henne, sen efter
första matchen var vi tvungna att stressa hemåt för
zyster skulle på teater i stan, vid halv 5
så vi stressade satan hem, vi kom hem på typ två
timmar. i bilen var det allsång, sjukt kul.
men så hann vi verkligen precis hem så hon hann med tåget,
sen åkte jag och mor till donken, för att äta.
på donken hör jag någn vissla och sedan skrika
zandra, det var sköldis<3, då blev jag glad, för har inte träffat
honom på väldans länge, sedan åt vi, åkte hem och
jag försökte sova lite, sedan skulle jag ta moppen och
åka och hämta zyster. först drog vi till brunos och
jag skulle sola lite, innan vi drog till donken för att
zyster inte hade ätit någonting, sen efter det kom vi hem
och jag färgade zysters hår och vi kollade på världarnas krig
sedan blev det hoppa i säng,
det var min söndag! :D


Fyller år om 11 dagar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0