jag vill nog ut och springa!

DAGENS LÅT: autotune - charlie bit me
DAGENS KLÄDSEL: nästan bara martins kläder, trygghet
DAGENS DUSCH: sen när jag kommer "hem"
DAGENS FRISYR: utläppt & ruffsigt
DAGENS MAT:
har inte ätit någonting idag, men snart är det lunchdax
DAGENS HÄNDELSE:
morgonen var riktigt mysig kan jag tycka
DAGENS PLANER: åka tillbax till martin sen måste jag nog hemåt.
DAGENS VILL HA: en red bull & massvis med pussar från dig
DAGENS SAKNAD: saknar zyster faktiskt!

DAGENS DROG: närheten du ger mig
DAGENS TRÅKIGASTE: att tiden går så sjukt sakta
DAGENS DUMMASTE:
ont i huvud & mage.
DAGENS FINASTE: martin
DAGENS KÖP: ska köpa energidryck sen.
DAGENS GODIS:
nixpix. onyttigt!
DAGENS HUMÖR:
just nu är jag sjukt glad trots min smärta.
DAGENS SJUKA:
saknarej redan
DAGENS KOMPLIMANG: "du är så skön" hha, ah eller ja det är nog det "ända".
DAGENS LYCKA: känner lycka när jag är nära dig
DAGENS STORA BILRESA: hem antar jag. tråkigt nog
DAGENS GRÅT: nejdå, könns lite onödigt. iaf just nu
DAGENS DRYCK: ingenting ännu, men är törstig igentligen.
DAGENS SPAN:
jag spanar inte på span
DAGENS KÄNDISSPAN: MYIA, min älskling.
DAGENS TELEFONSAMTAL:
ont om samtal idag sörru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0