listan

DAGENS LÅT: kristet utseende - moffegreven
DAGENS KLÄDSEL: sådär sexigt ;)
DAGENS DUSCH: ikväll skaru se.
DAGENS FRISYR:
utsläppt o fint faktiskt
DAGENS MAT:
macka, blir väl lite middag sen
DAGENS HÄNDELSE: umgicks med M en stund
DAGENS PLANER: film, middag, film bla bla
DAGENS VILL: ha en red bull & lite glass.
DAGENS SAKNAD: joppgeishmoll
DAGENS DROG: M
DAGENS TRÅKIGASTE: det lilla avstånd som ändå är mellan oss
DAGENS DUMMASTE: du åkte
DAGENS FINASTE: mig själv såklart ;)
DAGENS KÖP: inge alls har jag köpt today
DAGENS GODIS: neje, eller jo du är sweet as candy 
DAGENS HUMÖR:
jag är på okej humör, saknar en del folk bara

DAGENS SJUKA:
jag börjar bli sjuk, inte okej
DAGENS KOMPLIMANG: sexy thing!
DAGENS LYCKA: med dig tror jag att jag känner lycka
DAGENS STORA BILRESA: från skolan till mig med M
DAGENS GRÅT: inga tårar till spillo
DAGENS DRYCK:
juice
DAGENS SPAN:
M
DAGENS KÄNDISSPAN: myia ingoldsby, the only one
DAGENS TELEFONSAMTAL: inte pratat i tele idag, jo med far min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0