en natt till

hur kan man funka med någon när man inte äns funkar själv?

det ända jag funkar till är att förstöra.
alltså det funkar inte, vill inte vara som jag är.

jag är less på att jag alltid skapar gröt av allt.
jag är less på att må kasst
jag är less på att jag typ söker mig till tjaffs
jag är less på att jag inte bryr mig
jag är less på att jag tar åt mig
jag är less på att jag är så känslig


ber verkligen om ursäkt för att jag är som jag är
det är inte mitt fel och det är svårt att bara ändra sig sådär.

nått bra med mig är väl att jag inte är så dum som jag ser ut!

glad att jag inte haft en riktig panikångest attack på flera veckor
kan den ha lagt sig?
eller är det bar nu i min ensamhet som jag får dom,
nätterna när jag sover själv, hemma!

så sjukt rädd för det.
sover aldrig när jag är hemma.
suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0