Onsdag

Detta är ju otroligt ovanligt och fantastiskt, nu är klockan 23.19 på onsdagen. Och jag ligger här i sängen utan huvudvärk. Känner inte ser minsta. Fy tusan va skönt. Riktigt skönt.

Min besvikelse när jag vaknade med huvudvärk i morse. Men, jag har jobbat med otroligt skrikiga barn, bakat, gått en lång promenad och ja.. Då i vanliga fall så skulle jag ha sån jävla huvudvärk då det nalkas sovtajm. Men idag mina vänner. Ingenting. Detta är lycka för mig.. Annars går jag runt med det jämt och ständigt.

Förlåt för att jag tjatar..

Idag bakades det kolakakor&kladdkaka.
Usch.

Jisses har inte träffat bebis, på det känna som en evighet..älskar dig

Hejrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0