Påskafton

Glad påsk på er.
Gå sitter jag och påskafton har nästan nått sitt slut och denna påskafton har inte vart som en vanligt brukar se ut. Denna har varit full av magont, vilket den fortfarande är. Tänkte de ifall det kändes bättre av att träna så tog cykeln till sats tränade i 45 min tog sedan cykeln tillbax. Det kändes bra. Tills jag kom hem. Då gjorde det super ont igen, och ja eller när det var 5 min hem så orkade jag inte cykla för det gjorde så ont så fick gå. Men kom hem tillslut. Så kom jag precis lagom hem till att Martin kom hem från säsongens sista hockeyträning. Sedan gjorde jag iordning flygande Jakob och en söt dessert nu är det ost och kex med film mys... Hyfsad påskafton ändå, förutom magontet... Hejrrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0