Inte så långt kvar.

Ja, idag har jag sökt jobb, en hel del.. Tråkigt som vanligt men sånt man måste göra tyvärr.. Sedan bestämde jag mig för att göra mina naglar, snygga och fina nu.(bild nedan). Sedan släpade jag mig iprincip ut för att gå en promenad.. 1,5 h. Blev det idag igen.. Samma runda. Men tänkte ändra och gå längre men mitt batteri på mobilen tog slut. Då blev jag less, samt att jag har haft ont i magen hela dagen. Så blev samma rutt. :) sedan kom jag hem och lagade mat till familjen. Blev någonting enkelt.. Nu ligger jag här med Zyster och ser på "allt för min syster"..

Nu är det bara 3 dagar kvar. Inte äns hela 3dagar.. Utan 2,5 :).. Söndag 15.25 säger jag bara..

Godnatt eller nått.. Hoppas jag kan sova lite :D hejrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0