Lördag.. Igentligen söndag

Hej igen. Nu ligger jag här i sängen. Och imorgon/idag så är det dax, då älsklingen kommer hem.. Ska bli mysigt..

Idag ja.. Idag och igår har jag färgat håret. Så först va jag blond. Så jag tänkte ändra lite. Valde askblond, ja. Efter det var det som att se sig själv 30år framåt.. Jag hade grått hår jag fick panik. Köpte slingor och hoppades på att det skulle bli snyggt. Men fan heller. Såg ut som jag vet ej vad. Så jag bestämde mig för att blonder tillbax. Blev två ggr oxå. Tidigare tänkte jag inte färga. För håret tar sån stryk, och ja istället blev det skit mkt. Så välkommen ännu mer slitet hår.. Ps. Sa jag att jag ändå inte var nöjd!?

Idag spenderade jag tid med min lillebror, vi gick till Coop och hade filmkväll.

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0