Måndag

Nu är det måndag, ny vecka och nya tag.
Kan börja med att berätta vad som hänt i helgen.
Fredag, den blev inte alls som tänkt. Men slutade med att jag umgicks med Martin och hans friends. Det var trevligt, grillade korv och pratade.
Lördag, dagen var lugn, sedan sågade jag planerat för att ge min kära pojke en tre rätters middag, så han åkte på hockey och jag satte igång. Blev till förrätt Skagenröra och räkor i en lite. Mina smörgåstårta. Bilder kommer nedanför. Varmrätt blev mozzarella fyllda kycklingfiléer med egen stekt potatis. Efterrätten blev urgröpta citroner med citronglass i och vit choklad. Även en bild.
Söndag, den blev lugn fast sedan vid tolv så tränade jag Sh'bam 45 min men var inte nöjd så stannade kvar och Gymmade i yttligare i 45 min. Sedan på kvällen så bestämde jag mig för att pröva på ett pilates pass , 55min. Men var inte Heller nöjd så jag tog 15 min på crosstrainern.

Mysig och trevlig helg.
Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0