Måndag

Idag är det måndag igen ja.. Tyvärr! Upp tidigt och härja.
Tänkte berätta lite om helgen, inget märkvärdigt bara så jag kommer ihåg.
Fredag; slutade 1 och då gick jag hem och chillade lite med Zyster innan jag åkte till Täby, sedan så var det. Sta ta det lugnt. Martin slutade sent.
Lördag; Martin jobbade för att tjäna extra pengar och efter han hade gått upp kunde jag inte somna, sedan blev det fika och sen iväg till hockeyträning för Martin, jag fotograferade. Sista hockey träningen för säsongen. Sedan så åkte vi han och mös :)
Söndag; Martin upp och jobbade och jag åkte och tränade. Sedan så blev det kalas i Täby, sedan mamma kalas i Märsta . Sedan klippte jag mamma. Och vi åkte och såg Zysters premiär på teatern. De var super kul. :)

Nu är min rast slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0