Kristihimmelfärd

Underbara lediga dag! Samtidigt som jag känner att jag lika gärna kunde ha jobbat.

Men idag har jag faktiskt tränat en massa. Kände att jag ville göra någonting runt 10.30, så tillslut bestämde jag mig för att cykla till gymmet och det gjorde jag och väl på gymmet crosstrainade jag 1h och körde lite utav mitt tränings schema, de vill säga benpress och axlar och lite bröst. Sedan så kände jag mig ändå inte klar med träningen men iaf på gymmet, så jag tog cykeln och cyklade en lång omväg tillbax. 7kms omväg. :)

Sedan runt 6 så fick jag för mig att jag ville träna igen. Så Martin körde mig denna gång och jag crosstrainade 1h till körde lite bröst och axlar sedan fick det vars slut tränat idag :)

Nu ska jag äta jordgubbar :)

Hejsvejs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0