Känns tomt!

Idag pallade jag mig till skolan efter ännu ett fint sjukhus besök!
Kände att det var evigheter sedan jag var i skolan, så jag pallade mig dit!
Sara fanns jue ändå där, och Sara är alltid lika glädjespridande.
Sara får mig att trivas i skolan! thanx :D

Väl i skolan skulle vi väll göra hemsidor, vilket jag inte kom så långt med.
satt mest och Photoshopade, vilket är super kul!

Jag borde färga mitt hår igen, så fort jag får pengar så!
så jävla fult med utväxt, men överlever väll >_<

Sen så måste jag skrapa fram pengar till Mollys mor för biljetterna till BSB >_<
Kommentera inte äns det!
Gör det för Jonte och Mollys skull :)

Snart är det den 20onde det innebär Bullet For My Valentine och träffa Fredrik(tror jag)

Grattis till Niklas som klarade teoriprovet! Lycka till med resten!

Puss på att du gör mig glad!

901009 <3 940302
Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Thim

Tack igen :)

2008-02-07 @ 10:01:31
URL: http://thimbenner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0