Konsert

Imorse försov jag mig men Far körde mig till stationen, mer än halva min familj ligger hemma och är sjuka
*tycka synd* Men nu sitter jag här i skolan och ska typ arbeta med min hemsida, men det går fan inge bra
jag har ingen ork att sätt aigång typ, jag har fixat min start bild! ellr jag photoshoppar lite och tittar runt på alla hemsidor jag kan tänka mig! Men jag har Alex brevid mig och då blir livet mycket roligare :)
En timme kvar till lunch! Jag har ont i ryggen >_<

Idag blir det Bullet for my valentine med Ompa då!
hade dock sett en anning mycket fram emot att få på den med dig eftersom jag saknat dig så jävla mkt
och skulle fått träffa dig igen! Men nej :(
vad trodde du att jag hade längtat efter konserten eller?

Alla säger att jag borde ta en pause från handbollen. Det är för mitt eget bästa!
Men hallå? 
Handbollen är mitt liv!!

Zandra - Handboll = Jordens undergång

PUSSHAAAAJ!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men gumman då!

2008-02-20 @ 10:41:20
Postat av: KITTY

MEN JO TJENA MAMMA >_

2008-02-21 @ 12:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0