Omfg

Vilken Lördag! :)

Det börjar med att jag vaknar sådär en anning tidigt och ligger och tittar upp i taket i några timmar tills jag orkar palla mig ner för sängen, så när jag väll kommer ner så frågar Zyster om jag vill äta frulle med henne så jag går väll med henne äter en macka! Sen efter det så hoppar jag in i duschen, kände att det skulle vara Cp skönt!
Efter det så skulle familjen åka iväg och handla, då ville Zyster att jag skulle förlja med så jag var snäll och följde med!
Vi åkte upp till Maxi och gick in på den "stora" godis affären! running rabbit heter den nog!
Jag och Zyster plockade en massa godis som vi gillade, elakt mot Mor och Brur :), Men men.
sen kom vi hem och då ringde jag Molly och pratade sen bestämmde jag mig för att gå till henne för jag skulle jue ändå äta där, hemmagjord kina mat(låter ganska kul) >_<.
Sen skulle vi ge oss av till Natta för att se på melodifestivalen, så vi gick genom skogen jag och molly, det var massa mörkt så vi såg ingenting. sen kom vi fram och såg på melodifestivalen, Lollo kom sen nångång med dricka.
Absolut Apelsin blandat med Hallonsoda det är inte nått man väljer själv, det är nått man får!
smakade hostmedicin, usch!! Sen så ringde dom runt lite och Natta som är så duktig råkade ringa utan dolt nummer eller nått sådant så nu är det nån vid namn Qias(typ) >_<.
Peas ringde mig under melodifestivalen och han hade röstat på carola, vilket verkligen var ett stolpskott, Men som sagt. hon kom jue bara till andra chansen! Enligt mig så suger hon hästballe (y)
Fortsättning följer..


Kommentarer
Postat av: Molly

nu är du och joppe här

2008-02-18 @ 16:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0