Omfg

Idag! Idag Fredag!
sov inte så mycket för jag kunde inte, plus att jag pratade i telefån med Freddz,
slutade prata vid halv fem på morgonen, men efter det så försökte jag jue ändå få lite sömn men
det gick jue som det gick fan, somnade vid 9 på morgonen och vaknade runt en timme senare.

Jag åkte till Väsby med joppe, för hon hade aldrig vart där och hon blev en anning shoppnings sugen
så hon tog upptåget från knivsta och jag tog pendeln från Märsta för att sedan mötas på väsby station!
Dessutom så träffade jag Jocke(min förra mattelärare) och han var som vanligt på gott humör så han
gav mig en kram!
Jag köpte en keps, den är cool tycker jag, eller den har iallafall snygga färger!

Nått måste jag också säga det är att jag var inne på den där "nya" affären New Yorker i Väsbycentrum
för att kolla på underkläder, Men det ända som fanns där var fan STRING!!!
Jag avskyr string! Ursäkta, men jag hatar verkligen det, det är SÅ fult!
Jag föredrar Hotpants!

Men nu, Ja nu sitter jag hemma hos Molly, Molly Polly!
Vi har tittat på film och åt popcorn!
Just nu sitter denna lilla plutt och ska försöka få över sina sim kontakter till den andra mobilen och massa
skit, det är ganska kul för hon är en anningen oteknisk!
Så är det alltid, om det är nått som innefattar Tv, Data, Mobiler M.m Då är det jag som ska fixa
för jag ska jue kunna sånt, eftersom jag går Media >_<. Jo men Puss på er!!

Bör nog gå hem nu! Haha!
Men gör Molly Sällskap!

Min mor sa att jag var kläd som en hiphopare idag för jag hade kepsen på sne och pappas förstora tröjja!
Haha, Jaja

PUSSHAAAJ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0