Uppsala

I går "Onsdag" så bestämde sig min kära familj för att åka till Uppsala för att bl.a.
Bada i Fyrishov och köpa skor och sådär.
Jag vaknar på morgonen utav att mor skriker högre än högast "ZAAAAAAAAAAAANDRA"
Då hade vi fått brev utav min skola, där stog det att jag hade en anning för mycket frånvaro!
Saken jag inte förstår heller är hur du kunde säga att om vi tog en pause(gjorde slut)
så skulle skolan gå mycket bättre, och jag kan inte heller förstå hur du kunde tro på det själv,
Men bra går det ingenstans, ingen jävla stans! FUCK IT!!

Men sen efter massa skäll bar det av till Uppsala och jag som åkte hem innan träningen äns hade börjat iförrgår för jag hade så jäfla ont i foten och dom trodde själva det skulle gå bra att bada!
Men jag gjorde väll ett försök, Jag var nog inte den gladaste heller, blev irriterad på allt!
Men efter ett tag så bestämde jag mig för att gå in i simhallen och simma några längder,
Det gjorde visseligen en anning ont att simma men jag orkade inte bry mig!
Sen så skulle vi gå in till badet igen, så skulle jag göra nått, så slog jag i en kant som fanns där
undervattnet som jag inte hade lagt märket till, det gjorde ont, kunde fan inte gå.
Blev fan förlamad för några sekunder,
Satt där och hade ont ett tag innan jag och Zyster bestämde oss för att sola en stund!
efter det gick vi in och skulle duscha och sådär.

Sen efter det bar det av att köpa skor, Jag köpte 3 par skor och jag är massa nöjd med dom!
image13
Alla var svarta, men vafan liksom :)
Puss på mina skor! :)

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli runt 8 för då ska Molly ringa mig och vi ska gå ut
och gå en promenad eller nått sådant! :)
Hon tränar just nu, Jag skulle tränat idag, men jag får inte för min far!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0