Äckelhelg

Jag säger bara, vilken "härlig" JSM helg >_<

Detta har då hänt mig denna helg;
1. Fötterna, dom där äckelfötterna igen! Dom kan dra åt helvete. Har gjort illa dom igen, eller rättare sagt 7ggr denna helg :/. Har haft lindade fötter hela helgen typ, eller tejpade fötter varje match.
2. Och det har gjort så jag fått skavsår >_<
3. Eftersom jag var ensamen målvakt så vart jag tvungen att stå med min smärta i fötterna men vafan gör man inte för laget? eller vaddå?
4. Har fått bollar på samma ställe på benet så jag har cp ont, fast det är jue min vardag!
5. Fick en boll rakt i ansiktet, den där JÄVLEN sköt mig rakt i ansiktet! Jag stog där och rakt i ansiktet, äh. cp. Jaja tog bollen fan (a).
Nej men ja, jag kunde inte känna mitt tandkött och där med kände jag inte mina framtänder och jag kände inte min överläpp, yeah! Och mina näsa, fan kunde inte beskriva hur JÄFLA ont det gjorde i den!
6. På lördagen fick jag psykbryt, tur att Juwhanna&molly var där, thanx <3
7. Kunde knappt somna och jag klagade helatiden, jag VET! Förlåt! Jag klagar fan aldrig annars! Sorry iallafall!
8. När jag har gått ut mot motståndaren så som en målvakt brukar så har dom sprungit in i mig, eller iallafall har alla slagit mig i magen på samma ställe >_<
9. Det du sa fick mig att fall! Johanna&Malin ni vet vad det handlar om, vet ni inte så säger jag bara smset på bussresan hem!

Här sitter jag nu mina fötter är lindade, jag har svårt att g och jag har så J*VLA ont i min näsa!
Ska väll till akuten!

Dagens Låt; Per Gessle - En Händig Man
Dagens Måste; Lindade Fötter - Akuten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0