Kryckor >_<

Dom där jävla kryckorna!
Min gårdag var jue inte den bästa liksom, man tänker jue såhär "Alla lär vara hjälpsamma nu när jag går med kryckor", Men jo, tjena! Det gick jue hur bra som helst jue.
Min gårdag började med att jag vaknar och ska gå ner för stegen(Jag har loftssäng >_<) så när jag ska ta det första steget så knakar det till i min fot och jag typ ramlar åt helvete, och där sitter jag och ont gör det!
Då var det bara att ta tillmed kryckorna(IGEN >.<), Så jävla ledsamt.
Jag går till stationen på krykorna och när jag kommer till stationen så det första som händer är att nån jävel kastar dörren på mig! Yes likom! Så fanns det inte någon plats i första vagnen för det var massa som hade sina jävla äckelväskor uppe på sättena och dom ville inte heller ta bort dom! Så jag fick gå vidare! Pallade inte börja hålla på! Jag satte mig på en såndär plats för gammlingar! :/
Då kom det en som skällde på mig "Men det där är ingen jävla plats för ungdomar, kan du inte läsa skylten!"
Jag bara tittade bort och pallade inte!
Sen vid Norrviken slog jag en pling till Sara och frågade om hon ville komma och möta mig vid sollentuna station för det kändes så ensamt att gå och det gjorde hon, TACK TILL DIG! Någon som kan vara snäll!
Någon ropade handikapp efter mig :S
Jag kommer till märsta och ska gå av äckeltåget och jag är jue sist av så ska jag gå av så stänger dom dörrarna så jag precis hinner av, hade nästan fastnar med mitt ena ben, om jag hade vart långsammare.
Så jag var rätt trött på dessa jävla äckelkryckor och alla människor på hela jorden.
Då så ska jag gå igenom dörren till spärrarna, då kommer Sebbe och håller upp dörren till mig, det vart jag extrem glad utav. så jag vill tacka honom oxå :D TACK :D. Men det glada varade jue inte länge alls eftersom äckelbussen typ stängde dörren framför näsan på mig och åkte!
Då höll jag på att bryta ihop! Orkade inte med allt!
Så jag ringde far och blev hämtad, tack far <3.
Syster hade typ svimmat i skolan och skit! "/

image7

Dagens låt; Per gessle - Inte tillsammans, inte isär
Dagens måste; Kryckor >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0