romantiskt?

gårdagen var rätt najs började med att jag får ett samtal från ompa som frågar om vi kunde hitta på någonting och jag som ändå inte hade någonting för mig gick med på att åka med honom till eurostop för att fördriva tid genom att gå i affärer, ompa köpte 3 par kalsonger på dressman och sen begav vi oss av till donken för en mc flurry och jag prövade den nya smaken oreo den var väldigt god, rekommenderar verkligen den, sen begav vi oss hemåt och jag till stationen för jag skulle in till t-centralen för att vänta på adam som skulle sluta jobba vid 20.15, när han kom bestämde vi oss för att gå runt lite i stan, vi kom så långt som till kungsan, där kan jag tala om för er att det var riktigt romantisk stämning. vi satte oss där med fontänen bakom oss och dom rosa träden omkring oss, det var jue dessutom lagom varmt ute, men där satt vi iaf i flera timmar och pratade och såg på allt folk som gick förbi, sen tillslut begav vi oss av för att åka till haninge. det var riktigt härligt

PUSS PÅ ER
BabyR0sa

Kommentarer
Postat av: artin

Hahaha är så sjukt glad för din skull på nått vänster ^^

2009-04-29 @ 22:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0