bortglömda dagar

fredag 15 maj;
denna dag skulle min nya klass med italienarna(som var på besök) till skansen
då skulle jag oxå med eftersom jag går med den klassen,
eftersom jag inte känner en kotte där typ så var det rätt piss att stå själ,
tillslut orkade inte jag så jag begav mig mot t-centralen för att träffa freddie
skulle jue hitta nått i konfirmations present till zyster, gick runt i en evighet.
tillslut hittade jag någonting och vi begav oss hemåt,
åkte med upp till honom ett tag, sen rullade jag hemåt

lördag 16 maj;

upp rätt så tidigt för att städa klart rummet eftersom jag kom hem rätt så sent,
sen duscha och sätta på sig finkläderna och åka iväg och handla det sista
för att sedan åka till skepptunakyrka för att zyster skulle konfimeras,
efter det bar det av till lunda livs för att köpa glass, sedan hem för att ta emot gäster
sedan var jag skit trött på allt och alla så jag stängde in mig i en bubbla

söndag 17 maj;
upp och hoppa vid halv 8 för att resa tält med folk ur laget på vikingafältet
gick ganska snabbt, så bestämde mig för att vandra hem istället för
att vänta på mor, jag menar det var jue grymt fint väder så,
sen skulle vi jue ha kalas för lillebrur som då fyller på måndagen,
så samma folk som var på zysters konfirmations mottagning kom då
för att fira max, blev lite fotboll med kusinerna, sedan leka lite med den
jobbiga lilla kusinen, men det blev bra tillslut, alla åkte
och jag började göra mig i ordning för att jag skulle ju på tobias studentskiva med adam
jag klantade till mig och det blev hemgång tidigt, så drog vidare

måndag 18 maj;
vaknade och smsade brur grattis, sedan bar det av till stationen för att träffa zyster
hon han iofs hem innan så åkte hem för att jag skulle äta pizza med zara och max,
och fika för att fira max lite, sedan glömmer vi det där imellan tills jag åkte till eurostop
och sen kom freddie dit vi gick runt jag köpte present till bror min, freddie köpte väl oxå grej det var trevligt, sedan åkte vi hemåt och nu har jag ätit och ligger här i sängen och får massage av max, åh juste freddie har jue lovat mig massage ett antal ggr(dock kittlas det) men det glöms inte snart ska vi fika och max ska få sina presenter som han tjatat satan om,


pusshejs på er (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0