Listapista

DAGENS LÅT: Nomy - We Fall
DAGENS KLÄDSEL: Bh & Trosor
DAGENS DUSCH: Ja, dushade håret.
DAGENS FRISYR: Utsläppt, lockigt
DAGENS MAT:
Makaroner
DAGENS HÄNDELSE: Solat & Ute med Valle.
DAGENS PLANER: Älskpälsk <3
DAGENS VILL: Åka någonstans med Zyster.
DAGENS SAKNAD: Min & Zyster relation.
DAGENS DROG: Musik, spec Nomy
DAGENS TRÅKIGASTE: Att det är en evighet innan Pälsk ramlar in.
DAGENS DUMMASTE: Ont i magen
DAGENS FINASTE: Martin & Zyster <3
DAGENS KÖP: Ingenting, funderade på en glass. Får se
DAGENS GODIS: Tog en av Pälsks chokladbitar :P
DAGENS HUMÖR:
Glad med ont
.
DAGENS SJUKA:
Magen min.
DAGENS KOMPLIMANG: Ingen aning.. Komplimanger ramlar väl in titt som tätt
DAGENS LYCKA: Du är min Lycka
DAGENS STORA BILRESA: Ingen bil idag inte.
DAGENS GRÅT: Inga tårar.
DAGENS DRYCK:
Hallon Saft
DAGENS SPAN:
Inge span här inte.
DAGENS KÄNDISSPAN: myia ingoldsby, the only one
DAGENS TELEFONSAMTAL: Mor min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0