en liten onödigt "kan-inte-sova-ännu-lista"

DAGENS LÅT: Alf - Bakom Fridhemsplan
DAGENS KLÄDSEL: Just nu din tröja som luktar dig
DAGENS DUSCH: Ja tog en snabbis dusch tidigare idag
DAGENS FRISYR:
Uppsatt i en liten sne toffs
DAGENS MAT:
Typ makaroner
DAGENS HÄNDELSE: Blev riven av en fitt hund
DAGENS PLANER: Försöka sova, men inte försöka för mkt
DAGENS VILL: Sova bredvid dig
DAGENS SAKNAD: Din närhet
DAGENS DROG: Massa vatten, druckit för jag vart rädd
DAGENS TRÅKIGASTE: Att mitt rivsår svider.
DAGENS DUMMASTE: Att jag inte börjat med uppgifter jag borde vara klar med
DAGENS FINASTE: Martinpartin
DAGENS KÖP: Handlade mat med mor & zyster
DAGENS GODIS:
Kexchoklad
DAGENS HUMÖR:
Har lite ont i min hals, men är glad faktiskt, iaf just nu

DAGENS SJUKA:
Att jag har ont överallt
DAGENS KOMPLIMANG: Att jag är omtyckt av dig och uppskattad.
DAGENS LYCKA: I din närhet är allt fint
DAGENS STORA BILRESA:
Åkte från martin :(
DAGENS GRÅT: Idag grät jag en tår när jag blev rädd
DAGENS DRYCK:
Massa vatten & lite saft
DAGENS SPAN:
Ingen aning dirr
DAGENS KÄNDISSPAN: Myia ingoldsby, the only one
DAGENS TELEFONSAMTAL: Molly, Mamma, Pappa, Martin, Zyster



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0