.

Valle

Valle, den stora hunden
Ojoj vad jag minns att jag var rädd för dig dom första gångerna jag såg dig.

Fast sen gick ju tiden och jag började sakta komma o klappa dig och sen till o med kanske leka med dig,
Du var så stor men du var så underbart gosig och snäll. Gjorde verkligen inte en fluga förnär.

Jag till och med började gå ut med dig när du och jag var ensamna hos Holmstrands
och jag var inte ett dugg rädd för dig.
Kunde till o med känna att jag saknade dig ibland då jag inte sett dig på länge och jag har
aldrig riktigt vart förtjust i hundar.
Men du Valle du var mycket speciell, gillade dig så fruktansvärt mycket.

Men nu är du tyvärr i hund himmlen :'(
Och det var jue grymt länge sedan jag träffade dig och så hann jag inte träffa dig igen :(

Du hjälpte mig en bit på vägen till att inte vara hundrädd längre.

KOMMER SAKNA DIG
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0