Alla <3ans dag

Idag har det vart en mysig dag, jobbade 8-16.30. Fick alla hjärtans dag kort, samt en teckning. Söta tjejer. Sedan så direkt efter jobbet begav jag mig till Martin. Han var inte hemma när jag kom. Men när han kom hade han köpt geléhjärtan. Som liksom är våran grej :). Första ggn när det var <3 dag som vi firade tillsammans så köpte han en geléhjärte ask och överraskade mig. Han visste inte vad jag skulle tycka, så han vart lite osäker men ändå tog han fram den och jag blev super glad. Nu är det våran tradition. Men vi bestämde iaf oss för att inte göra nått speciellt idag. Så sparar vi oss till våran 2årsdag.

Jag älskar Martin! <3
Juste skickade in en kärlekshälsning till min plutt via aftonbladet och den kom med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0