Måndag!

Ja.. Idag gick man på arbetet igen efter ett härligt sportlov. Insåg rätt snabbt att barnen var ofokuserade så detta skulle bli en jobbig dag.. Och det blev det såklart. Men jag gillar ser ändå, nämns ändå roligt att vara där, tråkigt bara att det inte är full tid.

Men iallafall, idag blev det till att träna oxå, blev lite roddmaskin, crosstrainern samt lite ur mitt träningschema. Eller rättare sagt bara benpress :P och sedan baksida lår.
Kändes som att jag hade orkat en bra jävla aning mer än det jag gav idag, men jag var inte där själv. Så det blev så..

Annars då, bo Martin & jag satt nyss och spelade gitarr. Han ska lära mig.. Lycka till Martin.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0