Torsdag

Hej hej. Idag så åkte jag till gymmet 12 och hade ett personligt möte, där en tjej sa vad hon tyckte jag skulle träna. Även fast hon frågade mig vad jag ville så hade hon redan tagit ett schema, helkropp. Men jag gillade inte alls det. Så kör väl lite som jag själv vill :)

Men efter hon visat mig allt, så bestämde jag mig för att ta crosstrainern men så ställer jag mig på den längst in mot väggen och på rad står det 7 och alla andra var lediga. Tror ni inte att en man kommer och ställer sig på den bredvid mig? Åh blev så frustrerad. Men körde 15 min på den, sen gick jag och körde framsida lår 12x3 sedan körde jag framsida 12x3 och sen så körde jag crosstrainern igen på 25min. När den där mannen hade gett sig av. Körde ju en hel del helkropps övningar när hon visade mig allt.

Jag känner mig glad och som ny. Älskar att träna.
Ska redan dit ikväll igen :) förhoppningsvis. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0