:'(

Jag låvar att jag skulle göra allt som stod i min makt för att få dig tillbaks,
Jag låvar att jag skulle göra allt som stod i min makt för att få allt bra igen

Jag älskar dig fredrik, så jävla mycket.
jag är inte samma gammla skit,
du måste tro mig, vad tror du jag gjort under dessa sömnlösa nätter.
och ledsama dagar, jo jag har tänkt på vad jag skulle förbättra, Förbättra
för att få det så bra som möjligt, för att du skulle bli glad, för att du skulle älska mig så som jag var innan
innan jag blev sådär skum, sådär störd, sådär äcklig....

Jag älskar dig :'(:'(:'(:'(<'3

Förlåt, Förlåt, Förlåt, Förlåt, Förlåt, Förlåt, Förlåt, Förlåt,
Förlåt
Förlåt
, Förlåt, Förlåt, Förlåt, Förlåt, Förlåt, Förlåt, Förlåt, Förlåt

Jag skulle slava!
Jag skulle verkligen slava!

Jag skulle kämpa!
Jag skulle verkligen kämpa!

Jag skulle göra allt
Jag skulle verkligen göra allt!

Jag älskar dig så jävla cp MKT!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0