fan

fanfanfittaskit! :'(

jag ÄLSKAR dig!
Nu kom det, det som jag fruktade mest.
Det jag gått och väntat på, det som "pausen" skulle bli.
och det där med falska förhoppningar.

Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till, allt jag väntat på.
ALLT, VERKLIGEN ALLT. 
Jag kunde säkert gjort annat än att längtat och väntat på att få ligga i din famn igen,
få pussa på dig exakt när jag vill, få göra saker med dig. :'(
kommer aldrig hända igen, jag hatar detta.
och jag hatar att jag inte har någon anning om varför
och jag hatar att "pausen" som du redan visste inte var en pause slutade såhär ändå
och jag hatar att jag vill göra ALLT för att gottgöra dig
och jag hatar att jag vill slava efter dig
och jag hatar att jag är så svag
och jag hatar att jag skulle kunna göra allt för dig
och jag hatar att du hatar mig
och jag hatar att du inte vill
och jag hatar att jag är zandra
och jag hatar att allt är mitt fel
och jag hatar att jag inte klarar mig utan dig
och jag hatar att mitt liv är över nu. 

tack och hej i princip, 

fan, nej. jag vill INTE inse att nu är det över på riktigt. :'(
Det är inte sant ellerhur?
Du har inte riktigt tänkt efter?
Du har inte?
Du får inte ha! :'(
Fan :'( 

Snälla Älska Mig Igen,
Snälla :'(
Fan, FÖRLÅT!
FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT
FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT
FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT
FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT
FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT

Jag kan göra allt, verkligen ALLT för dig.
ALLT!!!!

DU ÄR DEN VIKTIGASTE BITEN I MITT PUSSEL!! <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0