skit

Jag fattar ingenting,
du pratar jue inte äns med mig,
du sa att jag förstörde allt,
men jag har fortfarande inte förstått hur.
hurhurhurhur!
Men jag lär aldrig få veta det, eftersom du lär ha slutat bry dig om mig
för du tycker väl jag är störd, lik som alla andra,
även fast det var du som kände mig bäst.
Du låvade dessutom att vara min bästa vän.
Men vi ser jue bara hur det blivit med det,
eftersom du säger att jag inte skulle klara av det
och så vill jag veta vad som fick dig att ändra på det här med
"vi kan pröva på sen efter allt lugnat sig"
liksom, berätta det för mig.
här står jag och alla förväntar sig att jag ska klara av att stå på mina egna ben nu,
hur FAN ska det gå till, så fort jag tänker på dig, hör ditt namn, gör nått vi gjort, och allt som har med dig att göra
då vill jag bara gråta, gråta och gråta tills det inte finns några tårar kvar,
men jag vill heller inte visa mig svag inför andra.

Jag är en mycket splittrad person!

Jag älskar dig, lämna mig inte! :'(:'( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0