tränat "/

Okej om jag vart yr redan hela veckan,
men jag skippade fysen idag innan träningen för jag fortfarande var yr
sen så ska vi börja träna så börjar vi med målvaktsuppvärmning
först som vanligt mitt på och sådär.
Men sen så kör vi "specialen" där alla skjuter ett skott från sin position
vi börja från höger, tills vi kommer till vänster kanten,
då så ska jag ta bollen så jag gör jue ett utfall så "skyddar" jag inte huvudet
för jag hade hunnit tagit ner armarna så jag vänder bort huvudet och får bollen
rakt på vänster tinning, så vänder jag mig så jag har målet emot mig och försöker
få tag på målnätet för att få balans men jag får inte tag på det och ramlar i vilket som känns som slowmotion ner på golvet, jag låg där det kändes som att jag inte kunde höra vad alla sa, kände bara massa händer, men jag låg på min arm och jag skakade
men sen så tog nån mig i handen(vem var det?)
sen så frågade folk kan du sätta dig upp, jag försökte men jag kom inte upp, samma sak som när jag försökte säga nått men det kom inte fram nått.
men när jag väl satte mig upp så mådde jag väldigt illa, och sen så hjälpte micke och
molly
mig till bänken(tack<3), men medans jag gick där så kände jag mig riktigt
ostadig. Men jag satt mig ner en stund och sen kände jag att jag kunde pröva på igen.
Så körde vi "match" så gjorde jag värsta bra räddningarna och kontringspassningar.
Så jag var ganska nöjd med mig själv.
Mådde mycket bättre efter, men när jag kom hem så snurrade det till några gånger

Jag är fan helt störd, hatar mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0