Första skoldagen 2008!

Det var ett tagt sedan jag skrev här, har väl inte direkt funnit intresse
men idag kände jag mig extremt sugen på att skriva här, så!
Idag så gick jag upp runt kanske 10.00 och jag tog en dusch, för att idag skulle jag till skolan!
Jag ringde och pratade med pappa om hur man skickade iväg ett sådant sms så man kan åka tåg,
eftersom jag inte hade fått mitt busskort för jag inte hade vart i skolan.
På tåget var den en kille i en grön sliten kappa som typ dampade loss, Han skrek nått i stil med "Ni dödar naturen med era jävla gummistövlar".
Sedan så träffade jag Sara på Sollentuna station! Vi gick tillsammans "ända" till skolan.
Och dagen största chock för mig var nog att Rasmus hade klippt av sitt mega långa hår så nu har han typ sådär ganska kort! Det gick ett litet tag innan jag kunde smälta det, men när jag väl gjorde det så var det helt OK!
Så vår första lektion var svenska men Ola var inte där så vi fick jobba självständigt! Kände att jag jobbade extremt mkt? Nja, skrattade nog mest. Har inte skrattat så mkt på länge! Det var kul! Sen efter svenskan hade vi engelska, uh! Engelska är inte Zandras grejj iallafall! Men vi skulle skriva vår bokrecention, haha. det gick hemskt mkt bra eftersom jag inte kom ihåg ett skit från bokjäveln!
Nu har jag skit ont i magen! >_<

Dagens Låt; Sonata Arctica - Sing In Silence


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0