gud?

Där ståg jag i trosor och tröjja och hade precis gått upp
då ringer det på dörren och jag skyndar mig och ta
på mig morgonrock och öppnar dörren, där möts jag av två
kärringar som frågar "Kan man lita på Bibeln" 
Och där står jag i morgonrock och har ingen anning om
vad jag ska säga till dom. Fryser nästan ihjäl.
Och den ena börjar läsa ur bibeln, jag ba; WTF!1"#!¤%&
Så börjar hon läsa nått, hörde inte så mkt. hon bröt väldans mkt på finska
och det blåste en heldel ute oxå.
Och så frågar den andra "Fryser du" , och jag svarar "Mjo, en heldel".
Då säger hon till damen som läste, "hon fryser, kom nu så går vi"
så fick jag en tidning som heter Vakna.
Så sa hon "Tack för du bryr dig"
Men nu bär det väll av till skolan!

Dagens Låt; Clawfinger - Little Baby
Dagens Måste; Skola? Mår Bajs! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0