Hopplöst!

Jag vill vara din vän!
Jag vill vara din bästa vän!
Nej, jag vill vara din flickvän!
Men om vän är det närmaste jag någonsin kommer komma dig igen så vet jag inte,
jag vet inte om jag orkar det, Jag älskar dig!
Och du sa engång att vi skulle fortfarande vara bästa vänner om vi gjorde slut?
Men hur ska det gå?
Plus att jag känner att jag är ingeting för dig längre?
Eller jo, jag är nått du engång hade.
Ingen flickvän, ingen bästa vän, Ingen vän äns?
eller du säger att du inte har några vänner!
När jag sitter här och känner att jag skulle kunna gör allt för dig,
jag känner att jag skulle kunna slava för dig,
Jag känner att jag skulle kunna döda för dig!

Jag vet inte vad jag håller på med, men jag vill bara känna din närhet igen :'(
Jag saknar dig så jävla mkt!
Alla minnen, och jag gråter så fort jag är på en plats eller tänker på nått.

Jag ÄLSKAR dig jämt :'(
Förlåt om jag är jobbig!
men förstå mig :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0