Shoppa med MollyPolly<3

igår åkte jag med Molly till Kista, trodde att vi skulle komma iväg
lite tidigare än då vi kom iväg, men jag vart tvungen att vänta på
att min Far med pengar till mig skulle komma. Men Molly orkade
inte vänta hemma hos sig så hon kom hem till mig och jag var inte
riktigt påklädd när hon kom jag satt vid datan i pyjamas och tittade
på bilder på snyggingen. Så skulle jag duscha för det hade jag
inte gjort ännu. Sen så kom vi iväg med 17.04 tåget,
När vi väl kom fram till Kista så gick vi och åt, jag vart VÄLDIGT mätt!
Sedan gick vi runt i nästan varenda klädesaffär, Jag var jättenära på
att köpa ett par rosa jeans, Jag& Polly tyckte dom såg väldigt fina ut på mig! 
Men jag sket i det och köpte istället en väska och ett par svarta jeans. 
Molly  köpte en t-shirt från Gina, en jättefin vit kofta från Gina, den var så fin och
den passade så bra på henne! Hon köpte dessutom en t-shirt från Cubus
där 10 kr går till UNICEF och deras klimatforskning! Hon blev riktigt glad för det!
Det sista vi gjorde var att gå till MQ en gång till för att Mollys Mor ville att
hon skulle köpa ett par Jeans som hon sedan skulle betala för och hon köpte ett par
svarta jeans från miss Sixty, dom satt jätte fint.
Sen blev vi hämtade och så åkte vi hem till mig och chillade

Tack för en trevlig dag polly <3


Kommentarer
Postat av: Joppe

ojsan Polly det var ngt nytt :o
loveu

2008-03-28 @ 22:28:45
Postat av: Geisha

Jo, jag vet :D
MollyPolly liksom

Löööv Yah! :D

2008-03-29 @ 11:27:40
URL: http://BabyR0sa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0