pufft

jahaja, nej nu får det vara nog för min del. hoppas jag kan sova lite
ska faktiskt upp 06.00 i morgon för att ta 07.19 tåget till sollentuna
sedan ta tåg därifrån till centalen, sedan tunnelbanan mot skarpnäck
till slussen därifrån så byter vi till saltsjöbanan, sedan åka lite,
hoppa av och byta till ännu en saltsjöbana
tillslut ska jag komma fram till Erstavikbadet ^^

matsäck ska med
oömmakläder

ska ha hand om en egen grupp med ettor, tvåor och bara jag
som trea, vi ska fota, har redan gjort en storyboard jag är grymt
nöjd med, så imorgon ska jag ta hand om 1or&2or som sagt
lite nervös över det, men det kommer nog gå bra sörru.

 
PUSS&
GODNATT GOTTFOLK!! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0