jag kan inte orka!

Jag känner mig redan idiotisk för hur det blev!
men jag kan fan ingenting göra, jag vill ta tillbax allt!
men det går ju fan inte att göra, så vad begär du?


jag säger det, och nu blir jag bara arg för du försöker trycka ner mig,
eller iaf att jag ska känna såhär som jag känner, okej
jag avskyr redan mig själv, äre så att du vill att jag ska göra det!


Är redan ledsen, för jag e störd!

men jag orkar inte med om du alltid ska vilja att jag tycker synd om dig
eller att jag ska lida för skiten. okej jag gjorde så du fick lida
men verkligen inte med flit, så ska du göra det samma som att
ge igen eller? känns lite onödigt

jag är en svag person, jag tar åt mig allt och jag hatar när
folk använder det mot mig,

Kommentarer
Postat av: a...

2009-06-15 @ 00:48:10
Postat av: a...

Är verkligen inte så att jag ville trycka ner dig på något sätt överhuvudtaget.

Du ska inte tycka synd om mig heller, för det är inte ens synd om mig. Jag hann ju inte förklara innan du blockade(?) mig på msn. Det är fel att du antar att det är på ett sätt och sen inte låter mig få någon chans att förklara. (nu har vi visserligen tagit en del på sms efter det). Jag vill verkligen inte heller att du ska må dåligt på något sätt pågrund av mig. Du frågar vad jag begär, jag begär absolut ingening alls av dig. Men jag önskar en sak av dig... och det är att du vill vara min vän :)

2009-06-15 @ 00:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0