mjauw

Playahead Event Team
när jag såg denna förfrågan för första gången på playahead, så såg det intressant ut,
att vara med och hjälpa till och sådant, jag hade jue blivit utvald bland några hundra
som Stephen sa; Vi är dom softaste på Playahead!

men när jag kom in till fryshuset så satte jag mig där, hade verkligen ingen anning om vart jag skulle eller
om det var någon annan av dom som satt där som oxå skulle dit jag skulle, men tillslut
till min räddning kom det två st för att hämta oss,
vi var 10 pers från början vi var 6 tjejer och 4 killar, skönt gäng,
Stephen & Uno är dom som "håller" i detta dom jobbar för företaget freahmind,

Iaf, vad som då kommer göras
Fester
Festivaler
Jippon
Tävlingar
Konserter

för detta får i nånstags "ersättning" som typ konsert biljetter, inträde till fester osv, iaf så som jag fattade det.

Jag är NÖJD med denna dag(träffade jue fredrik oxå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0