sfg's studentskiva

jaha, klockan var 04.50 och jag kom hem, kändes ju rätt härligt! iaf har vart på sollentuna frias studentskiva, alltså min skolas. den var på blue moon barstureplan. och allt började med att jag skulle ta tåget från märsta in till stan men när jag kommer är tåget inställt pågrund av någonting (tycker synd om freddie som fick sitta på tåget i en evighet) men som tur va träffade jag på johanna,christian,jenny & emelie(gamla klasskompisar) som jag hade sällskap med i väntan på ersättningsbussen, men när den väl kom och vi åkte med den så tog det väldigt lång tid. så christian ringde en vän som skulle köra oss in till stan(tack) vi blev 5 pers i baksätet men det funkade galant så kom vi ju äntligen till blue moon bar, där jag var tvungen att få tag på alex som var inside och hade biljett åt mig, det ordnade sig och jag kom in och ja. sen började jag dansa med jessica och sara&co och det första då är att en kille med cowboy hatt typ drar upp mig på dansgolvet igen iochmed att vi tog en pause mellan vårt dansande och han börjar dansa med mig och var helt galen, men jag gick tillbax till sara&jess sen kom någon som jag oxå känner till, och dansade mot mig och frågade om han fick bjuda mig på nått vem tackar nej liksom, så fick en X-ider härligt, var bara lite svårare att bli av med honom sen när jag kände för att gå och dansa med jess&sara igen, och så när jag precis ska gå, då frågar han mig en fråga och jag reagerade jätte knäppt, jag ba. äh nej tack! sen ba oj va sa jag! haha sen gick jag, han följde efter iaf, men en försvann han, sen dansar vi och så kommer det yttligare en kille fram och frågade mig och jess om vi vill dricka champange med han och hans polare, dom hade tydligen köpt in en hel flaska,
så där satt jag och han började med att han hette charles och hade klätt sig såhär oklassigt för att se fall brudarna föll för champangen eller personligheten, och att han bodde i USA, tycker lite synd om honom för jag hade jue på engång insett att han ljög om allt och för att få detta bekräftat(eftersom jag fick hans nummer så gick jag in på eniro och kollade och nummret tillhörde en viss niklas, så jag gick in på facebook, och såg att det var han, haha!) men han gav mig en X-cider innan han drog (y) (jag tjänade helt enkelt bara på detta) men iaf, så vandrade vi alla från sture till centralen för att ta nattbussen hem med sällskapet av jenny, sophie & emelie,

detta va min kväll,
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0