min fredag

min fredag 23 oktober;

min fredag började så att jag vaknade hos sofie, efter att ha sovit där,
åkte till praoen, kom dit. satt en stund, sedan blev det att åka med och
leverera saker in till storstan, sedan tillbax, och firra mina visitkort.
vi tröck dom, sedan gick vi in till skäraren, och så började dom skäras
men ag fick själv pröva på den där skärmaskinen, fett skillad jag va!
sedan hade jag MASSVIS med visitkort. rå snygga :P

sedan fick jag åka hem, tackade för mig. justja, mor ringde
när jag stod och packade lådor och berättade att jag fått någonting
som skulle hämtas ut från coop, sen bar det av hemåt. kom hem, åkte
med zyster och hämtade ut mitt paket, sedan åkte vi hem. som
väntat var det jue min födelsedags present till mig själv, YES!
öppnade den med hela familjen samlad.

tittar på klockan och inser att jag har för jävla bråttom, skulle jue möta
joppe vid stn 5 och klockan var då 5 i 5 >.<, men vi hann, med en 1 minut :P


vi åkte sedan till maxi, handlade lite godis och sylt osv, sedan åkte vi till sofies
mor för att hämta mitt smink som jag glömt hos henne.

kom hem, fixade mat, duschade och sminkade mig snabbt, sedan bar det av för
att möta molly, vi gick till david och där var även tobias och vi såg idol.

sedan bar det av till corner, men fullt med folk, vi drog vidare till garage,
men det stank, så vi tänke vi går till bryggan, dit gick vi och där
var det inte allt för mkt folk och där satte vi oss och så,

jag mådde fett knas!
men det var en fullspäckad trevlig dag!


btw, saknarej! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0