så här ligger det till..

jag är beroende av den blick du ger mig samtidigt som du försiktigt ler.

jag gillar att göra om allt till mitt egna, bara mitt.

jag äter så lite som möjligt för att annars är jag rädd för att spricka.

jag säger ja till saker jag absolut inte vill göra men bara för att jag känner mig tvungen.

jag ger mig sällan in i någonting för jag vet bara att jag inte funkar.

jag är duktig på att inte vara lika dum som alla andra blondiner.

jag blir rädd när ljusa dagen plötsligt överfalls av ett svart stort täcke.

jag stör mig på denna art som kallas människor

jag läser enbart det som talar till mig, det jag ser mig själv i eller nått liknande.

jag är vackrast när jag står på toppen & tittar ner på alla som engång gjort mig illa.

jag skrattar så fort du gör någonting. för du gör mig så glad innuti och utanpå.

jag är en typisk grå människa som absolut inte passar in i mängden.

jag har aldrig hoppat fallskärm eller åkt luftballong, men det vill jag verkligen göra.

jag är lycklig när allt går som jag vill och framför allt framåt.

jag trivs inte bland nytt folk, men försöker ge alla en chans.

jag är dålig på att föklara saker, även fast det låter asbra i huvudet.

jag älskar din närhet och din värme för den lyfter mig från marken och får mig att sväva iväg

jag uppskattar när
folk lyssnar på mig, även fast det inte finns någe sammanhang i det jag säger.

jag tror på att jag nångång kommer kunna tro på mig själv.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0