meningslös lista

Vad är klockan: 17:07
Vad har du för planer idag: göra läxor, martin
Hur mår du just nu: jag mår brao
Är du lik en kändis: nejn
Vem är din idol: hello kitty
Har du haft sex idag: snart skaru se ;)
När gick du upp idag: jag lämnade sängen 07.21
Vad har du ätit idag: ingenting
Är du beroende av något: ja
Vad hade du i din mun sist: luft
Vad heter din föräldrar: carina&matz.
Har du några kusiner: yes i have
Har du några syskon: jag har två st.
Har du några husdjur: jadu, två som även kallas syskon
Bor du själv: nein och skulle nog inte funka för mig heller.
Beskriv rummet du sitter i: mycket fint, mysigt & galet.
Beskriv dig själv med tre ord: oförstålig, komplicerad & DUM.
Vad är det pinsamaste du gjort: kan verkligen inte komma på någe.
Vad ångrar du mest av det du gjort: en del.
Har du legat på sjukhus: yes senast i januari.
Vart har du bott/flyttat: märsta hela jävla livet.
Vad har du för bil: non.
Är du kär: känslor som utvecklas mer och mer
Vad anser du om självmord: dont do it.
Vad anser du om emos: /ignore
Hur svarar du i telefonen: Ja! Hej det är zandra. Hallå.
Sms eller ringa: ring helst, men blir sms.
Tar du droger: nein.
Tror du på liv efter döden: ingen aning, inte hunnit så långt ännu.
Vem skickade du mejl till sist: dunno.
Vem ringde du sist: martin.
Vem skickade mejl till dig sist: dunno.
Vem ringde dig sist: madre
Bästa årstid: sommar eller alla årstider har sina guldklimpar.
Hur firar du jul: jul är äckligt.
Har du humor: nja, venne.
Känner du någon som precis fött barn: jorå.
Vill du ha barn/har du barn: jag vill ha twins! nu gief
Finns det något rykte om dig: säkert
Har du varit kär i någon du aldrig kan få: jorå.
Favorit färg: blå, babyr0sa.
Favorit mat: kycklingfille!
Favorit band: dunno, finns så mycket brao.
Favorit bok:
Är du bra i skolan: haha, dagens skämt.
Beskriv din stil: jag har på mig det jag känner för
Bästa festival: just nu pier pressure
Vad anser du om bögar: i dont care, dom kan vara sköna.
Har du vänner som är homosexuella: ja, om inte det så äre massvis med bin.
Vill du gifta dig: yes i will.
Tycker du att Sverige borde ta emot fler flyktingbarn: hm, venne.
Vem vill du ha sex med nu: martin, dirr här och nu! ska nog dra honom sen ;)
Har du kysst någon av samma kön: yes i have.
Har du haft sex med någon av samma kön: no comment.
Är du bög: lätt
Vad är klockan nu: 18:00
Ska vi sluta: ja för jag ska gå och pussa martin nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0