Julen

Ja nu är julen nästan över. Tänkte iallafall berätta lite om min jul.

Julafton; Allt började med att jag vaknade & vi syskon öppnade varandras klappar
sedan så blev det av till farmor&farfar, åt lite, fikade lite, öppnade klappar. Sedan
begav vi oss till mormor&morfar, fick klappar där & sedan vart jag hämtad av martin
& vi åkte hem till honom för att där väntade hans familj med julmys
Middag, Klappar & TP spelande.

Juldan; Då följde jag med martin & hans familj till Kungsör där hans morfar bor
där vart det lunch, lite biljard spelande, fika, klappar, biljardspelande, middag, mycket
gott & trevligt. Tillomed jag ficken julklapp av martins morfar&maja. De var så snällt av dom
sen åkte vi hem & jag o martin mös massvis.

Annandag Jul(idag vill säga); Ja nu sitter jag här & skriver. Idag har jag tagit det lungt sett
filmer jag fick & spelat spel på min DS, Martin är med hans far som jobbar men han kommer nog
hem på eftermiddan och då vill jag åka till Centrum & Handla lite. Wie

Kommentarer
Postat av: Sofie

God Jul Zandra, Saknar dig lite.

2010-12-26 @ 12:58:37
Postat av: Emelie

Hallå Zandra, vad fick du i julklapp då? God fortsättning. Puss Hör av dig.

2010-12-26 @ 13:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0