min helg


fredag;
började med att jag åkte till väsby och träffade mic, väntade
på ett 40 min försenat tåg. sedan blev det hem till henne, träffa
ompa där, iväg till glasbanken. sedan vänta på molly sedan
upp till merisalosarna. o "umgås" där

lördag; åka hem, vänta på molly.. äta kina med henne,
i brist på saker to do gick vi hem till henne, satt och pratade
men sedan åkte vi upp till merisalosarna igen, fast N eller F va
inte hemma så vi umgicks med deras päron. sedan kom N & F
hem och vi pratade. och sedan blev jag körd till stn för att
jag skulle vidare mitt i natten till täby o umgås med martin

söndag; slöade hos martin, blev hemkörd och väntade
på att zyster skulle komma hem, hon kom hem, wonderful
o vi kollade film o hade zyster time.

det var min enkla, men händelserika helg..
inte dirr i detalj men men vem bryr sig lixx




Kommentarer
Postat av: lukes

dagens fråga: Har du beställt/ska beställa kläder till våren sommaren?

2010-02-01 @ 19:43:08
URL: http://nattstad.se/lukes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0