bortglömt




ont i magen

jag förstår inte hur detta inte bara försvunnit
vem vill liksom gå runt med ont i magen 24/7
tror jag nästan till o med vant mig vid smärtan, sjukt
har jue till o med slutat klaga på magont
well well nog om det hoppas bara på kallelsen från Danderyd snart


---------------------------



här sitter jag klockan är halv tio snart, kan inte sova heller
och det har inte sovit så bra heller, vaknade vid 3 efter att
ha sovit lite fram o tillbax sedan 12-1 sådär, men runt 3
va jag nästan klar vaken, kunde fan inte somna.. försökte o försökte
tillslut blev jag omhållen(gillas) o då somnade jag ganska så snabbt.
trygghet FTW


dagens låt; promoe - dom trevande åren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0