min måndag

äh..
min dag har vart mkt bra. bortsätt från att jag fick kliva upp mkt tidigt även
fast jag inte behövde men jaja

åkte iaf till skolan, åkte sen till täby med fanny, och umgicks med skruttet ett tag

har vart hemma nu under kvällen och fastnade totalt framför 360in
och PROTOTYPE, de va ganska bra faktiskt. så tvingades slita mig för
min lillebror som äger sexboxen skulle sova, men som tur va
kan jag spela IRONMAN på PSPn :D


fan, jag tror jag ska lägga mig i ett bad.. ja såhär "sent"
har jue ändå SVÅRT att sova o ett bad med levande ljus och så kanske hjälper?
återstår att se helt enkelt.

Ja, imorgon fyller far min år
Grattis till honom, kommer väl ett finare inlägg imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0